Tirpák Mihály Blog

Ez történt 2023-ban 12. rész: December

2023. december 31. - Tirpák Mihály

Az utolsó előtti bejegyzésben az idei novemberi eseményt tártam fel, melyben szóba került a szalagavató, az LRF újra indulása és a november végi havazás. Most a bejegyzés sorozat utolsó részében jön 2023. decembere.

img_20231220_190439.jpg

GTA VI. trailer reakció videó

Előző napon, december 5-én megjelent a Rockstar YouTube csatornáján a Grand Theft Auto hatodik részének az előzetese, így december 6-án készítettem belőle egy reakció videót a Tirpák Mihály React csatornámra. A reakcióra csak 46 megtekintés érkezett három hét alatt.

FTPA és MFT tag lett az LRF

Miután novemberben újra indult a fiktív LRF működése, így ebben a hónapban két fiktív szervezethez csatlakozott tagként, először december 9-én az FTPA-hoz, majd december 11-én az MFT-hez is csatlakozott.

lrf_ftpa.png

HELL kakaó

A HELL piacra dobta a tejitalát, a Sunnywood Farms italt, melyből a kakaós ízváltozatát kóstoltam meg. Az íze első kostolásra olyan picit kávé utóíze volt, majd második kostolásra már ténylegesen kakaó íze volt.

img_20231213_121858.jpg

Threads elsőlátásra

Július óta vártam arra pillanatra, hogy én is kipróbálja az Instagram Twitter változatát, a Threads-et, de sajnos jogi szabályok miatt ez nem lehetet, így december 14-én indulhatott el. Létrehoztam az Instafiókommal egy profilt és elképesztő, szerintem az Instagram és a Twitter keveréke, hiszen az ikonok ugyanazok, mint az Instagramon, a többi inkább Twitter-re utalt, csak annyi különbséggel, hogy csak egy tag-et használható a poszthoz.

threads.PNG

Karácsonyi vacsora

December 20-án voltam az iskola karácsonyi vacsorán, melyen 2017, 2018 és 2019 után negyedik alkalommal vettem részt, mint vendég. Az esemény olyan családi hangulatú volt és végre egy estét a barátaimmal tölthettem és elképesztő finom ételek voltak. A vacsora után hazafele úton megcsodáltam kivilágítva az óriáskereket a Kossuth téren.

img_20231220_163630.jpg

FIFA Klub VB döntő

December 22-én lezajlott a FIFA Klub VB döntő, melyről idén hallottam először, csak annyit tudtam, hogy a FIFA csak nemzetközi szinten rendez világbajnokságot (tavaly utoljára Katarban volt), így már kiderült, hogy klub szinten is rendez, mely a Bajnokok Ligája globális változata. A döntőben a friss BL győztes Manchester City és a Fluminense játszott, érdekesség, hogy Fluminense szektora tele volt piros-fehér-zölddel, ami hasonlított a magyar zászló színéhez, csak ez a klub színe. Valamelyik sajtó azt hitte, hogy magyar zászlót lobogtatnak a lelátón, de ez a klub zászlója. A meccset végül 4-0-ás Manchester City győzelem volt három saját góllal és egy ellenfél öngóllal (mint az EB selejtezőben a bolgár játékos nekünk lőtt öngólt).

mci_vs_flu_2.png

Év végi naplemente

December 27-én eléggé érdekesen festett az égbolt, ugyanis lazac színű volt az égbolt, majd felmentem a felső szoba teraszára és onnan néztem meg az elképesztő narancs-kék árnyalatú eget, melyet a telefonommal és a Nikon fényképezőgépemmel örökítettem meg.

dsc_7306.JPG

Évzáró 2023

2017 óta hagyomány, hogy minden évben csinálom a YouTube csatornámra évösszegző videót és az idei volt a hetedik alkalom, hogy ilyet csinálok. Ebben az évben igen voltak hullámvölgyek, de tudtam megfelelően kezelni a helyzetet, ezért is kapta ezt a címet. A csatornám idén feliratkozásban, megtekintésben és nézési időben bukott, a de legnagyobb bukás a nézési idő volt, minösszesen 67%-al a 2022-es eredményhez képest.

Ez volt az idei év összegző cikk sorozatom, melyben bemutattam a 2023-as évem legfontosabb krónikáit. 2024-es év szerintem igen egy eseményekkel dústeli évem lesz, úgyhogy megéri követni itt a blogon, a YouTube csatornámon és a személyes Instagram, valamint Threads oldalamat is.

Boldog új évet kívánok és hajrá 2024!

A bejegyzés trackback címe:

https://tirpakmihaly.blog.hu/api/trackback/id/tr1718290447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása