Tirpák Mihály Blog

Rólam

2022. november 06. - Tirpák Mihály

 

Tirpák Mihály

A nevem Tirpák Mihály és 2011 óta dédergett vágyam az volt, hogy egy YouTube csatornát üzemeltessek. Az első YouTube csatornámat 2013. július 25-én hoztam létre és azon a csatornán jelenleg szórakoztatói, informatív és más egyéb tartalmat készítek. Továbbá a nagy csatornám mellett további 19 csatornát birtoklok, ami már kis része inaktív, így csak majdnem a fele működik jelenleg. A civilben még mindig tanuló vagyok egy középiskolában és a videózást mindig a hobbinak tekintem, majd a munka mellett hobbinak fogom tekinteni kikapcsolás gyaránt is. YouTube mellett TikTokon és Twitchen is gyártom a tartalmat, így kiléptem a platformok közti határokból.

A bejegyzés trackback címe:

https://tirpakmihaly.blog.hu/api/trackback/id/tr1518129664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása