Tirpák Mihály Blog

Ez volt 2019-ben

2023. július 13. - Tirpák Mihály

Ebben a bejegyzésben a 2019-es évet veszem górcső alá, melyben elárulom, hogy miért kellett egy éves szünetre mennie a LEGO Brick World-nek, Magyarország utolsó szereplése az Eurovíziós Dalfesztiválon, szó lesz az első szalagavatómról és persze az első külföldi utamról.

img_20191007_143140.jpg

Sikeres a Misi YT csatorna

A 2018-as átalakulás meghozza a siker receptjét, ugyanis az év januárjától szárnyalni kezdet, ami főként az év második felére volt tehető. A csatornára olyan videók kerültek fel, mint a Félresikerült divat epizódok, az X-Faktor botrányhőseiről szóló paródia, véleményes és persze más egyéb tartalmak. A csatorna ez idő alatt logó is cserélt és 2021-ig használta. 2019-ben 60 feliratkozó érkezett, ezzel 113 feliratkozóval zárult az év.

Misi YT LEGO Retro volt, Tirpák Mihály lett

2019. tavaszán az első csatornám, a Misi YT LEGO Retro nevet cserélt és Tirpák Mihály lett a neve, vagyis visszakapta az eredeti Mihály Tirpák nevet csak meg fordítva, így a jelenlegi Tirpák Mihály néven érhető el a csatorna. Később a lego archív csatorna szerepét a 2019-ben indult Brick Light Rewind vette át, így az első csatornám 2021 októberétől kezdve fő csatorna lett.

tirpak_mihaly_hosszu.png

Elindult a Brick Light Rewind

2019. június 17-én elindult a Brick Light Rewind, ami azzal a céllal jött létre, hogy a tematikát átvegye a Tirpák Mihálytól. A régi lego tartalmak 2021 októbere és 2022 márciusa között került fel a csatornára, így a Tirpák Mihály tényleges fő csatorna lett, míg a Brick Light Rewind átvette a lego archív csatorna szerepet.

brick_light_rewind_uj_logo.png

Magyarország utolsó szereplése az Eurovízión

Magyar indulót utoljára küldtünk az Eurovízión. Az utolsó induló Pápai Joci volt (ismét), aki az Én Apám című dallal képviselte hazánkat Tel Aviv-ban. A dal nem jutott tovább a döntőbe és 97 ponttal az elődöntős tizenkettedik helyen zárt, ez egy nagy pofon volt A Dalnak és a közmédiának. Azért is mondom az utolsó, mert 2020-tól nem indul Magyarország a versenyen és ez a negyedik év, amit kihagytunk. A 2019-es Eurovíziós Dalfesztivált a holland Duncan Laurence nyerte meg az Arcade című dallal, így 2020-ban Hollandia rendezhette a következőt, csak az 2021-ben került sor a járványhelyzet miatt.

Szünetre ment a LEGO Brick World

A sorozat 2019. őszén ment szünetre a háromszázadik epizóddal. A szünetelés egyik oka az volt, hogy a Misi YT csatornára koncentráltam, más rész a sorozat iránti érdeklődés drasztikusan kezdett csökkenni és persze utolsó éves voltam a szakmán. A sorozat 2021. márciusába tért vissza és 2022. június 30-án köszönt le végleg a palettáról.

Megszűnt az M3

2019 márciusában tudtam meg a hírt, hogy az MTVA megszünteti a szeretet M3-as csatornát és az internetre költözteti fel. A csatorna 2019. április 30-án éjfélkor fejezte be az adását és másnap, május 1-től már az interneten, az MTVA Archívumon érhető el mind a mai napig. Én jobban örülnék, hogy tévében maradna nosztalgiás miatt.

Szalagavató

Az iskolában elkezdtem az utolsó évemet a szakmai osztályban, ami azzal járt, hogy besűrűsödtek a napjaim. Az egyik nagy eseményem a szalagavató volt, melyben osztálytáncot kellett próbálni, emellett keringőt is próbálnom kellett, valamint a bevonulást is. Aztán 2019. november 29-én le is zajlott az esemény.

img_20191129_184239.jpg

2019 a zenében

2019-ben olyan külföldi zenék voltak nálam sláger, mint Rita Ora & Tiesto közös zenéje, Taylor Swift, George Michael, Elton John, David Guetta, Billie Ellish és persze Ava Max zenéi.

Míg a magyarok közül a Kelemen Kabátban, Wellhello, Halott Pénz, Follow The Flow, UNFIELD zenéi és természetesen a Pamkutya – Aranybula című száma. Meg ott volt Manuel az X-Faktorból, aki hétről hétre ostromolta a sláger listákat.

2019 a rajzban

2019-ben továbbra is logót rajzoltam, de ott volt még George Michael portré, tájak, meg persze másfajta rajzok is.

img_20190810_104724.jpg

Balatoni tábor

2019. július 7 és 13 között a Mentor Alapítványnak köszönhetően ismét egy hetet töltöttem a Balatoni felvidéken. Voltam Keszthelyen, Balatonedericsen, Tapolcán, Kékkúton, Salföldön, Tihanyon, Révfülöpön sátahajozni, Nagyvázsonyon és Monoszlón a Hegyestűnél. Nagyon fantasztikusan éreztem magamnak.

img_20190708_190315.jpg

Háromhutai kirándulás

2019. június 11 és 12 között voltam kirándulni az osztállyal Háromhután az Erdei Iskolában. A falu környékét gyönyörű csodálatos erdő vette körben és készült bodza szörp is. Ez a két nap felejthetetlen volt és természetben gazdag élmény volt.

img_20190611_164203.jpg

Debreceni karácsonyi vásár

2019. december 22-én vasárnapi napon voltam Debrecenben a karácsonyi vásáron, ahol életemben először kóstoltam meg a taco-t, mint ételt és finom volt. Lenyűgözött a karácsonyi hangulat is, és persze voltam a FORUM Debrecen nevű bevásárló központban is, ahol megcsodáltam a nagy karácsonyfát.

img_20191222_160711.jpg

Az első külföldi utam

2019. november 5 és 8 között voltam négy napot Romániában, méghozzá Erdélyben a határtalan pályázat keretén belül. A négy napon megnéztem a sóbányát, a Gyilkos-tavat, a Békás-szorost, mesésebb hegyestájat és persze egy erdélyi magyar iskolát is. Meg természetesen vásároltam a romániai Kauflandban. Egy felejthetetlen élmény volt külföldön lenni és jövői terveim között szerepelnek a külföldi utazás, mint London, Róma, Berlin, Bécs, Párizs, valamint a nagy álmom, hogy kijutni New Yorkba.

img_20191106_102829.jpg

Kelemen Kabátban koncert

Életemben először voltam szabadtéri koncerten, méghozzá a VIDOR Fesztiválon a Kelemen Kabát koncerten. Olyan slágereket adtak elő, mint a Kicsirigó, a Köszönöm szépen, a Végig kísér az úton és természetesen a Nyári gyerekek a Balaton parton.

img_20190825_191538.jpg

Caramel koncert

2019 szeptember 12-én voltam Monár Ferenc Caramel koncertjén, melyben a Vasutas Művelődési házban tartotta. Olyan slágerek hangzottak fel, mint a Nem adom fel, a Jelenés és a Lélek donor.

img_20190912_120953.jpg

Városi fotók 2019-ben

A fotók többségét Nyíregyházán készítettem, de kevesebb részét Debrecenben készítettem. A városi fotóban szerepel a Római Katolikus Templom, Városháza, Takarékpalota és sok egyéb mások.

img_20191202_144308.jpg

Ezek voltak a főbb események 2019-ben. A következő állomás 2020-as év lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tirpakmihaly.blog.hu/api/trackback/id/tr6618166294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása