Tirpák Mihály Blog

Ez történt 2023-ban 9. rész: Szeptember

2023. december 28. - Tirpák Mihály

Az előző bejegyzésben az idei augusztusi eseményeket tártam fel. Olyanok kerültek szóba, mint például az Atlétikai VB, a Sötétvölgyi tábor és a Net Szerelem’23 is. Most következik 2023. szeptembere.

img_20230920_113616.jpg

Elkezdődött az utolsó iskolás év

Szeptember 1-én megkezdtem a tizenkettedik osztályt és ezzel együtt az utolsó diák évemet, hiszen érettségi után már belekezdek a nagybetűs életbe. Ez a tanév mozgalmas, főként az eleje ugyanis, szeptember 20-án voltam harmadjára Budapesten a parlamenti látogatás miatt, valamint ezerrel próbáltunk a szalagavató miatt. A második félév még mozgalmasabb lesz, úgy mint a 2024-es év is.

img_20230905_134858.jpg

Média+ volt, Tirpák Mihály TV Idents lett

Szeptember 1-én átneveztem a Média+ csatornát Tirpák Mihály TV Idents-re. Azért is volt szükség, hogy már jó ideje csak tévé arculatokat töltögetek fel a csatornára és a Média+ nem volt méltó hozzá, mivel nem készülnek már jó három éve rádiós arculatokról szóló videó. A Tirpák Mihály TV Idents név pont megfelel a jelenlegi tartalmakhoz és csatlakozott a Tirpák Mihály csatornacsaládhoz.

tirpak_mihaly_tv_idents_spot.png

Szerbia-Magyarország: 1-2 (EB selejtező meccs)

Az első forduló zárásaként szeptember 7-én a magyar válogatott Szerbiába látogatott egy meccs miatt. A játék első részében a szerbek belőttek nekünk a gólt, majd később a játék további részében a magyarok kiegyenlítettek, majd megfordították a meccset. A játékot végül a magyar válogatott nyerte meg. A visszavágó október 14-én volt Budapesten.

magyarorszag_srb.png

Lego oroszlán

Szeptember 8-án Nyíregyházára érkezett a Lánchíd kőoroszlán lego változata. Több építő kockából megépített nagy oroszlán elképesztő volt és ilyen óriási. A műalkotás decemberig volt a Korzó előtt látható, utána felfújt maci volt, majd teljesen üres volt a terület.

img_20230911_070408.jpg

Állatparki kirándulás

Idén utoljára az iskolával mentem a Nyíregyházi Állatparkba az ÉFOÉSZ nap keretén belül. Egy olyan felejthetetlen napot töltöttem, megnéztem a cápákat, kecskéket, lovakat, ragadozó madarakat és teknősöket is. De közöttünk sétált egy páva és egy nagyon összement tyúkocska, amiről később kiderült, hogy Antwerpeni Szakállasnak hívják.

img_20230911_113830.jpg

Parlamenti látogatás

Szeptember 20-án harmadjára voltam Budapesten de most nem kirándulni mentünk, hanem meglátogatni az országházba mentünk. Élőben láttam a parlament miden részletét (kivétel az irodákat és a tárgyalókat), közben az idegen vezető érdekességeket mondott az épület történetéről. Bemehettem az ülésteremben, ahonnan a képviselők megszokták szavazni a törvényeket, valamint ezzel kapcsolatban vitatkozni.

img_20230920_112814.jpg

OGEX 2023

Szeptember 21-én idén másodszor voltam OGEX-en, de a második nem a Continental Arénában volt, hanem a Nyíregyházi Egyetemen. A rendezvényen játszottam Minecraft-al, Fall Guys-al, a Fornite-al és a Formula-1-el. Közösképeket készítettem a cosplayerekkel és hiányoltam a YouTubereket.

img_20230921_134453.jpg

Ez volt az idei szeptemberi események, a következő bejegyzésben a 2023. októberi eseményeket veszem szemügyre, így szóba kerül a két EB selejtező, az 1989 (Taylor’s version) című album és a Sztárbox visszatérése.

A bejegyzés trackback címe:

https://tirpakmihaly.blog.hu/api/trackback/id/tr1018286451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása